carinag.blogg.se

REDO ATT GÖRA STAN OSÄKER!!

Nu har jag suttit lite då och då i flera dagar och försökt få till videofy.
De busarna har ju ändrat hela sidan, så det går inte att länka några filmer. Eller ja, jag kan inte. Men ungdomar med enormt dataintresse hade säkert klurat ut detta också. :) Så mycket har jag fattat att man måste ladda ner någon app till mobilen. Men inte lyckas jag med det heller. Jag får väl be mina kära söner om hjälp vid tillfälle. Så filmen kommer nog upp om något år eller så. hahaha

Nu har vi i alla fall ätit frukost och skall alldeles strax sticka iväg på en shoppingtur. Har vi tur får vi sällskap av Dessi och Alexander. Får se om vi inte lyckas lura Teddy med oss också. :) 

Nu har jag inte tid längre, måste rusa.
Hörs senare......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: