carinag.blogg.se

OFRÄSCHT!!

Godmorgon på er.

Slocknade på sängen igårkväll med kläderna på. Jag gick in i sovrummet för att lägga mig. Sen minns jag inte riktigt vad jag var på väg att göra, men vaknade i alla fall ovanpå täcket i morse fullt påklädd och lampan tänd. Jag hatar verkligen att vakna på det sättet, känner mig riktigt ofräsch när det händer. :( 
Även Beatrice somnade på soffan. Undrar om de lagt sömnmedel i maten som vi handlade igår, så plötsligt som vi somnade. :) Eller var det matkoman som slog till? haha

I alla fall, nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och försöker vakna till liv. Och när det väl är avklarat så måste jag söka lite jobb, det blev inget alls igår. Slarviga jag.

Lite bilder från gårdagen.









Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: