carinag.blogg.se

NY VECKA IGEN!!

En ny vecka och en ny start. Det är i alla fall vad jag hoppas att den här veckan innebär. Och jag känner mig nästan som vanligt igen, med grusiga ögon och allt.
Jag var så trött när jag vaknade i morse att jag knappt såg kaffekokaren framför mig. Och det har jag inte känt på ganska länge. Konstigt att man kan bli glad för en sådan sak. :) Och ja, jag har sovit stenhårt inatt.

Idag väntar en förmiddag med jobbsök och mailkontakt, har en del mail som måste skickas iväg. Så det blir prio 1 idag, innan jag gör något annat. Efter att mina ögon öppnats förstås, ser ju nästan inget. :) 

Men nu skall jag först morna mig på mitt vanliga sätt, i min ensamhet. Idag blir det inte heller så lång startsträcka som jag brukar ha. Så det blir antagligen lite kallt vatten i ansiktet om jag inte vaknar inom kort. :)

Ha en fantastisk Måndag, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: