carinag.blogg.se

NY MATRÄTT!!

Nu har vi provat något helt nytt i matväg, indian tikka masala curry med kyckling och ris.
Häromdagen hittade jag dessa paket på ÖB och tänkte att jag måste testa det. Jag älskar ju annars currysås. Visserligen brukar jag inte köpa sådant färdigt. Men det såg så gott ut att jag inte kunde motstå. Fast jag måste nog säga att detta inte alls var i min smak, det såg mycket godare ut på bilden. hahaha
Det gick att äta, men det blev absolut ingen favorit.
Vi blev i alla fall mätta idag också. Kan ju kanske även bero på allt småätande idag när vi var ute. :) :) 

Nu är både jag och Beatrice ganska trötta och hängiga efter flera timmars springande. Så jag tänker säga godnatt redan nu.
Hoppas ni har haft en skön dag och att ni får en god natts sömn.

Sweet dreams.



Denna smak var faktiskt riktigt god. Men favoriten är än så länge "mango/päron".



Inte konstigt vi är proppmätta nu, efter allt småätande idag. :) 

Beatrice nya kärlek. :) 


Naturligtvis blev det något till farmors lilla charmtroll också. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: