carinag.blogg.se

NY DAG IGEN!!

Godmorgon.

Efter en lång och ganska jobbig dag igår, så är det ganska härligt att veta att det faktiskt inte finns några planer idag.
Jag kom i säng ganska sent, eftersom Teddy satt här till småtimmarna. :) Så det är skönt att bara slappa idag. Det kan behövas. :) 
Just nu sitter jag i alla fall och dricker en kopp cappuccino och försöker vakna till liv.

Eftersom det aldrig blev något veckoinlägg om min arbetslöshet igår, kommer det upp under dagen. Jag fick prioritera lite annat igår som ni säkert förstår. Men som sagt, idag kör vi på.

Lite från kvällen igår.

Oavsett hur dagen har varit, så är det alltid så skönt att avsluta den med ett glatt humör.



När dagen är slut, det är då Teddy vaknar till liv. Och vad är då bättre än att hålla mamma vaken med komiska inslag och cigarettrullning? :) Ja, det är det vi sysslar med om nätterna. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: