carinag.blogg.se

MORGONPIGG??!!

Här är det full aktivitet minsann trots den tidiga timmen.
Alexander vaknade vid halv 6-tiden och var så klart vrååålhungrig, han ville ha mat "NU". :) Och naturligtvis fick han det. Beatrice skyndade sig att lägga beslag på honom. Och vad tror ni jag åkte på? Det blev ju blöjbyte för mig, det är inget som tilltalar Beatrice. hahaha

Nu är Alexander i alla fall nymatad och har fått en ny blöja. Så nu är det bara skratt som gäller, både för honom och Beatrice. Ja, hans föräldrar ligger så klart och sussar jättegott. ;) 

Nu skall jag bara sluka mitt morgonkaffe på balkongen, sen blir det en liten runda med Molly.
Så ni hör, någon morgonstartsträcka blev det inte här inte. :) :) 

Ha en bra dag. Njut av dagen och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Kul att få passa barnbarnet;) han blir väl alldeles bortskämd men det ska man ju bli hemma hos farmor. Ha en härlig dag;)

Svar: Tack Pia, det är superkul. Hoppas du också får en bra dag. :)
Carina G.