carinag.blogg.se

MORGONEN FÖRSVANN!!

Nu tror jag minsann att världen gått och blivit upp och ner. Jag trodde inte mina ögon när jag vaknade och kollade på klockan som visade på halv 10. Visserligen somnade jag inte förrän framåt 3 i morse, men ändå. Detta har nog aldrig hänt. :) 

Jag hade alla barnen samlade runt mig igårkväll. Vi åt middag och drack MASSOR av kaffe, det var med andra ord en riktigt härlig kväll. 
De gick inte förrän närmare halv 3, efter att lilleman fått lite "nattamat". Jag somnade som en sten därefter, det var faktiskt riktigt skönt. Det är sällan jag somnar sådär utan oro i kroppen.

Nu måste jag ha lite morgonkaffe i mig, har grus i ögonen. Till och med gruset i ögonen är välkommet hahaha. Det är ju så här jag alltid annars brukar vakna. Har inte känt så här på flera veckor, så normal. :) 

Hoppas ni har en bra dag, det skall jag ha. :) 

Teddy passade en hund igår, så även Molly fick en kompis. Jag höll mig så klart en bit ifrån, rädd som jag är för allt jag inte känner till. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: