carinag.blogg.se

MÅSTE RÖRA PÅ MIG!!

Vad var det jag sa? Mina planer spricker alltid. Jag som tänkte hålla mig inomhus och slippa blåsten, skall nu plötsligt iväg och handla i alla fall.
Det kan ju faktiskt vara skönt att komma hemifrån en liten stund ändå.
Men idag har jag gett mig den på att inte vara ute hela eftermiddagen och kvällen. För idag måste rätt bild väljas och beställas. Det är bara så himla lätt att fastna i minnen när man sitter där och går igenom alla bilder.

Nu ger jag mig i alla fall iväg till affären, måste handla hem lite. Skall skynda på allt så det inte blir för sent.
Hörs senare.



Tidigare idag när jag förstökte vila mig, tyckte Beatrice att det mycket väl kunde vara bra med ett bildbevis på hur trött jag såg ut. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: