carinag.blogg.se

INGEN ORK!!

Snacka om seghet.
Jag skulle ju söka jobb idag. Men så fort jag var klar med min frukost, så blev jag urtrött och orkar inte göra någonting nu känns det som.
Beatrice har precis lika tråkigt som jag känner mig trött. Så hon lade sig på soffan för att invänta tills jag blev klar, så att vi kunde hitta på någonting. Och vad hände? Jo, hon somnade. Hon är också ganska utmattad efter den sista tidens stress och press. Så jag låter henne sova ett tag nu. Själv orkar jag inte heller så mycket nu, så det är nästan bud på att jag också kanske går och vilar mig en stund. Vi behöver verkligen bara vara och inte ha något annat i tankarna.

Tänkte ju först åka hem till Dennis och Dessi. Men fick höra nu att Dennis inte heller mår så bra, så jag avvaktar och kollar med de senare. Vill ju inte att han skall behöva vara social om han inte mår bra.
Ja, den här dagen får väl bli en slappedag helt enkelt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: