carinag.blogg.se

INGA KOSTYMER IDAG INTE!!

Och inte blev det några kostyminköp idag. När vi väl kom fram till affären hade de hunnit stänga, de rackarna. Och vi som var så taggade på det. Eller, i alla fall jag var ju taggad av att se mina söner i fina kostymer. Jag är lite tveksam till om de tycker samma. :) :) Men de kommer inte undan, får väl göra detta i veckan istället.

När vi väl landat hemma, blev det bara lite rester som värmdes i micron. Så skönt att slippa spisen idag också. I alla fall är det vad jag tror att Beatrice tycker. hahaha

Nu har vi lite mys här hemma, och det skall vi naturligtvis fortsätta med ett par timmar till, innan det blir dax att krypa till sängs. Och nej, ikväll har vi inget gotta. Våra magar har sagt ifrån. :) :) 



Teddy skulle köpa EN TANDKRÄM. Hmmm, märklig sort måste jag säga. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: