carinag.blogg.se

IDAG VILL JAG VARA HEMMA!!

Vaknade redan halv 6, och det var strålande sol. Jag borde vara pigg och bara vilja rusa ut i värmen. Men efter att ha varit borta så länge igår, känner jag bara att jag inte orkar ge mig ut idag igen. Så jag sitter faktiskt och hoppas på att inget händer som gör att jag måste ge mig iväg.

Nu skall jag först morna mig med mina vanliga rutiner.
Och mina andra förmiddagsrutiner tänkte jag försöka gå på så tidigt idag att det mesta hinner bli klart INNAN Beatrice vaknar. Men vi får väl se, mina planer brukar ha en tendens att slå fel. :) 

Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er.

Godmorgon

Innan jag "loggar ut" så måste jag bara visa er. Igår när vi var på väg hem från Dennis och Dessi, såg jag ett flygplan. Ja, i luften alltså, var annars? :) Jag satt och lekte med kameran i bilen och tog ett foto. Det såg faktiskt ut som om planet var på väg ner mot oss. Min vanliga inbillning så klart, men det såg lite roligt ut.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: