carinag.blogg.se

GUDSTJÄNST!!

Godmorgon alla.

Kom inte hem förrän lite över 00 i natt, efter en riktigt trevlig kväll hos Dennis och Dessi. Innan jag sen kom i säng och somnade var nog klockan närmaren 02, så nu sitter jag här igen med halvstängda ögon och försöker vakna till liv. Vi skall iväg till kyrkan sen, så det vill till att jag verkligen vaknar. Kan ju inte sitta i kyrkan och sova.

Ja, det är ju som sagt gudstjänst klockan 11 idag, då Affes namn kommer att läsas upp. Efter det skall vi prata med prästen. Det är väl så att prästen vill höra lite om Affe. Jag har inte varit med om sådant tidigare, men jag antar att man berättar vad han var för en person, vad han gillade, och vad han sysslade med osv.
Kan ju säga att jag inte ser fram mot det. Jag vill helst stoppa huvudet i sanden och låtsas som om det inte hänt något. Och skall jag vara riktigt ärlig väntar jag fortfarande på att jag skall vakna upp från den här mardrömmen av att Affe ringer på dörren och vill ha kaffe.

Nu skall jag i alla fall morna mig.
Under tiden kan ni roa er med att kika på bilderna som egentligen skulle upp igår.

Ha en bra och solig dag, så hörs vi senare.



Kos kos sallad och grillspett, något som Beatrice verkligen gillade. Såååå gott. Och som efterrätt hallonpaj med vispgrädde, mums.





Och naturligtvis tyckte söta Molly att hon också var berättigad en festmåltid med efterrätt till. :) Och om man lägger huvudet så där gulligt på mattes knä och kikar lite bedjande, så kanske ......









... och ja, det kom ju faktiskt lite. Molly känner sin matte bra. :) Klart att hon också skall vara med och festa. Det slank ner med god aptit.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: