carinag.blogg.se

GRATTIS DENNIS!!

Vid den här tiden för 25 år sedan hade jag riktigt kraftiga magsmärtor när min äldsta son skulle födas. Ja, det var så starka smärtor att jag ångrade att jag blivit gravid. Jag ville inte vara med längre och tänkte minsann inte alls föda något barn. :) Jag vill minnas att jag till och med reste mig från sjukhussängen och sa något i stil med att jag ångrade mig och tänkte åka hem. hahaha
Men det finns inga smärtor i världen som är starkare än glädjen när ens barn ligger i famnen för första gången. Det onda försvann snabbt när jag väl såg denna underbara lilla gosse och jag fick min son i mina armar.

Ja, nu har det som sagt gått 25 år, och jag kunde inte vara stoltare över den man han har blivit. :) 

Så Dennis, idag är det din dag och jag hoppas den blir grymt härlig.
Ett stort, stort grattis på din födelsedag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dennis
skriven :

Är bilderna bevis på att jag sprungit omkring med blöja och nu har den därav blöj pojken vuxit och fått körkort och en egen blöj pojke haha

Svar: hahaha. Ja, så kan man också se det. :)
Carina G.