carinag.blogg.se

GODNATT ALLA!!

Det blev ju helt ändrade planer idag. Ja, så kan det gå ibland. Det VAR ju faktiskt meningen vi skulle till hundbadet. Men mycket hinner alltid hända i våra liv. Så när vi suttit hos mamma ett tag och skulle ge oss av fick vi helt plötsligt ändra våra planer.
Men det gör inget, det kommer fler dagar. Och på det här sättet fick vi även i oss mat lite tidigare än vanligt, tack vare Teddy. Han blev så sugen på utemat och ville så klart inte synda själv, så jag och Beatrice blev ditlurade. hahaha

Nu är jag både mätt och trött och tänker alldeles strax kasta mig i bingen.
Ha en suveränt bra natt alla, hörs i morgon igen.

Mina nya skor...



Kvällens syndfullt goda måltid, såååå gott. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: