carinag.blogg.se

GODMORGON TISDAG ...!!

... och godmorgon på er där ute.

Har sovit stenhårt ...... mellan halv 5 och halv 8. Tror ni jag kommer att hålla mig vaken hela dagen? Det tror inte jag. :) Fast just nu på morgonen känner jag mig otroligt pigg till att bara ha fått 3 timmars sömn. 
Men så blir det ibland. Idag tar vi nya tag och den börjar så klart med en STOR balja kaffe, som alltid. :) Och med kaffet får man hoppas att jag håller mig pigg så länge jag håller på med dagens "arbete". :) 

Än så länge är jag inte säker, men tror inte att jag har några utomhusplaner idag. Det kan dock ändra sig ganska snabbt här hemma. Jag vet i alla fall att mina vanliga jobbrutiner skall skötas.
Men först ...... mitt kaffe.

Bilder från balkongen igårkväll. Vilken härlig kväll det var. Satt och myste ända fram till midnatt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: