carinag.blogg.se

EN TUNG DAG!!

Då var dagen här som man egentligen inte ville ha men som måste gås igenom.
Jag har inte sovit en blund inatt. Slumrade till lite mellan varven, men vaknade lika fort igen. 

Jag behöver väl knappast säga att jag mår urdåligt? Och inte bara det, jag känner sådan bitterhet. Jag förstår inte vad som hänt, varför det hänt. Varför drabbas vissa men inte andra? Jag vet, känner mig riktigt ego just nu. Jag vill bara vakna upp från en hemsk mardröm, och jag är långt ifrån redo att släppa taget.

Det är så klart lika jobbigt för alla. Och folk runt omkring kan bara säga "Jag beklagar sorgen". Men det blir på något sätt så tillgjort. Jag förstår varför man säger det, har ju själv sagt det ett antal gånger. Men nu när det är jag och mina barn som får höra det, känns det så fel. För jag vill ju inte att det skall ha hänt, och jag vill inte släppa taget.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: