carinag.blogg.se

EN NY DAG!!

Jag har sovit ...... nästan alldeles för många timmar.
Jag däckade igårkväll på sängen med kläderna på, till tänd taklampa och TV'n påslagen. Kanske inte så konstigt med tanke på den påfrestning vi har haft den sista tiden.

Beatrice grät sig till sömns igårkväll, det var så hjärtskärande att höra. Men samtidigt är det bra. Jag har sagt till henne att det är okej att gråta, hon behöver inte dölja det. Naturligtvis kommer det att ta tid innan vi hittar våra nya rutiner. Men jag har starka barn och tillsammans kommer vi att klara av detta.

Alla kransar och blommor som skickades till kyrkan igår var så fina. Så idag, när det nu är mindre folk där, tänkte jag ta en promenad dit och titta lite närmare. Och sen blir det nog en tur till Ikea, måste ju ha ett litet babygym till lilla Alexander. Och så kanske det blir en babysitter också. hahaha

Och nu skall ni få höra. Under tiden jag sitter här och skriver vaknar Beatrice. Inget "godmorgon", ingen frukost. Hon går raka vägen ut i köket och börjar DISKA. :) :) :) 
Nu får jag lite dåligt samvete, så jag får kanske ta och avrunda här och hjälpa Beatrice lite, trots att jag inte vaknat till liv än.

Jag skall ta och hälla i mig kaffet jag håller på med, medan Teddy och hans kompisar skypar i luren hos mig.

Ha en bra dag vänner och njut av solen och varandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: