carinag.blogg.se

EN LÅNG DAG ÄR SNART SLUT!!

Nu är jag sååå trött.
Den här dagen har känts väldigt, väldigt lång. Inte konstigt alls, eftersom jag varit uppe och studsat sen halv 5 i morse. :) 
Vi stack ju hemifrån redan vid halv 10-tiden idag, och kom inte hem förrän nu ikväll. Så det har varit allt annat än lugnt och fridfullt. Och då får man ju hoppas att jag åtminstone får en lugn och fridfull natt.

Tanken är att vi skall till stan i morgon, måste hitta något klädesplagg till den kommande begravningen. Vi får se var vi hamnar men jag hoppas i alla fall att jag är ordentligt utvilad. Vi vet ju alla hur påfrestande det är att springa i affärer, speciellt den delen när det skall fikas hahaha.

Nu skall jag se om vi inte kan hitta något mumsigt i kylen. Vi har ju inte ens ätit middag idag, slarvmajor.
Efter maten blir det bara lite slapp framför TV'n innan sängen kallar. Så jag säger godnatt redan nu.
Hoppas att ni andra har en fortsatt härlig kväll.

Kram på er.

Lite bilder från dagen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: