carinag.blogg.se

EN HET DAG!!

Idag ser det ut till att bli lika varmt som igår. Visst gillar jag solen. Men jag kan faktiskt känna ibland att det blir för mycket. Om solen står högt och det inte finns någon skugga att ta skydd mellan varven, ja då tycker jag inte det är så speciellt skönt. Men jag antar att man inte skall klaga, det är ju så klart bättre än kylan som varit. Det är faktiskt sådana här dagar jag önskar att jag hade ett solparaply, så jag kan njuta av solen utan att få solsting. :) För visst är det väl med värmen som med kylan, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. :) :) 

 Nu skall jag i alla fall njuta av mitt nybryggda kaffe.
Hade faktiskt tänkt sätta mig på balkongen en stund nu på morgonen, får se om det går att sitta där ute. Jag har morgonsolen på den sidan. Och ibland är det så hett att det inte går att vistas på balkongen. Men jag gör ett försök, det kanske inte är så varmt än som det ser ut. Ni vet, jag har ju ofta synvillor när jag tittar ut genom fönstret. hahaha

Ha en riktigt härlig morgon och förmiddag, och njut av att det är Söndag.

Godmorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: