carinag.blogg.se

DET ÄR NU DAGEN BÖRJAR!!

Alltså, Rom byggdes ju inte på en dag. Den principen kör jag stenhårt efter. Jag har ju faktiskt lyckats bli helt klar och ätit frukost nu. Men vid den här tiden skulle jag ju också ha hunnit sätta igång med att söka jobb. Jag har dock inte ens börjat. Ni vet, den där segheten är svår att komma ur. hahaha
Om några veckor har jag kanske hunnit komma igång med rätt rutiner. :) :) 

Som vanligt hade vi i alla fall en trevlig stund vid frukostbordet. Nu väntar jag bara på att kaffet skall rinna ner så jag kan få ytterligare en balja kaffe, måste ju bli lika mycket i varje ben. :)
SEN skall jag starta dagens "arbete".


Tror att Beatrice tycker det är riktigt varmt här hemma. Snacka om skimmer. hahaha



Klumpiga jag. Snubblade över mina egna fötter igår och tog tag i skrivbordet för att inte falla. Nu har jag riktigt ont i armen, kan knappt röra den. 
Vad gör man inte för att slippa städa? hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: