carinag.blogg.se

DÅLIGT HUMÖR!!

Oj, oj vad det gick snabbt från bra humör till dåligt. Här svänger det värre än berg o dalbanan. Allting händer idag det som inte skulle hända.
Jag mår dåligt, mina barn mår dåligt, övriga anhöriga mår dåligt. Och det faktum att jag bara sovit tre timmar inatt hjälper ju långt ifrån till.

Det värsta är att jag inte kan sluta gråta. Och jag skäller på alla, lägger luren i örat på folk och är allmänt pestig. Folk skäller i gengäld på mig, så jag antar att det jämnar ut sig. Men jag hatar att känna så här. Hur tusan tar man sig ut det nu då??

Nej, nu låser jag in mig i sovrummet ett tag och drar täcket över huvudet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Inget kul... Brukar gilla inläggen när jag läst dem men var inte lämpligt nu.

Svar: Förstår dig. Hade en dålig period där ett tag. Nu är allt riktigt bra. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Skönt;)