carinag.blogg.se

BILLIG BABYSITTER EFTERLYSES!!

Här förbereds det för fulla muggar inför middagen, som äger rum om cirka 1-2 timmar.
Teddy förbereder, och jag springer väl mest och störar mig med kameran och är allmänt i vägen. hahaha
Tur att man har sådana snälla och tålmodiga barn. :) 



På väg hem från mobilia var jag inom en billighetsaffär för att se om jag kunde roffa åt mig en billig babysitter. Tänkte att det kanske skulle underlätta för Dennis och Dessi, så de slipper dra med sig deras varje gång de kommer och hälsar på. Men jag hade ingen tur alls, inte hittade jag något billigt inte. :(
Är det någon som har en till en billig peng, får ni mer än gärna höra av er.

Så vad tycker ni, skall jag ut i köket och hjälpa till med maten?
Hmmm, okej da, drar ut till köket, hörs senare.
Börjar bli HUNGRIG. Hur skall jag kunna vänta så länge? :(

Vår shoppingtur.
Så här glad är man när man precis bränt pengar. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléne Lundin
skriven :

Xxxluts har babysitter o dom var inte så jätte dyra. :))

Svar: Tack Heléne. Skall ta och kolla där. :)
Carina G.