carinag.blogg.se

ÅNGRAR MIG, VILL UT I ALLA FALL!!

Är det nu dagen börjar?
Jag har faktiskt hunnit med det mesta som jag föresatte mig. Men det var ju inte alls roligt. Jag är alltså klar nu och kan börja "leva". Och nej, jag kan ju inte sitta inne hela dagen när det är så fint väder ute. Så nu när jag vaknat till liv, jobbat lite, ätit frukost och klätt mig, ja då börjar det spritta i benen av sommaryra. Tror nog att vi måste ut en sväng i alla fall.

Visste ni förresten att jag och Teddy startat företag? :) :) Tobaksmonopolet Granström, hahaha.
Teddy rullar cigaretter för fulla muggar just nu, innan han skall iväg till stan. Och när han är klar måste ju jag rulla lite. Det går i ett kör hemma hos oss. :) Men vad gör man inte för att spara pengar......

Måste sätta fart här om inte hela dagen skall rulla förbi. Så jag säger so long så länge, hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: