carinag.blogg.se

VI HANN ALDRIG MED MATEN!!

Gårdagen var rolig men riktigt hektisk. Det fanns ju inte en chans att vi skulle hinna med maten också mitt bland julbaket. Så det fick bli som det blev, fuskmat. Vi hade kunnat vara utan mat och bara dra i oss någon smörgås. Men man kan ju inte alltid fuska på det sättet. Kroppen måste ha mat, så det fick bli så här. Och ja, det var riktigt gott.
Jag var såååå trött på kvällen. Tur vi hade Beatrice, som diskade undan det sista så vi skulle kunna se diskbänken igen. :) :) 

Nu sitter jag med morgonkaffet ... som vanligt, och försöker vakna till liv. Det är nu på morgonen som jag njuter när jag kan sitta i lugn och ro och bara "vara".
Idag blir det antagligen också en hel del stök med både bak och annat. Men först skall vi ju till stallet. Så det blir till att klä på sig varmt. Var precis på balkongen ... och det var KALLT ute.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jasmine Lundvall
skriven :

Love pommes!

Svar: Samma här, kan äta det hur mycket som helst. :)
Carina G.