carinag.blogg.se

VARIT UTE EN SVÄNG!!

Det blev en lång och sen kväll men jag måste ju kika in och säga godnatt.

Jag och Beatrice knallade upp till mamma och tog en kvällsfika tidigare ikväll. Det var skönt att komma ut en stund i friska luften. Ja, man kan ju inte uggla inomhus hela tiden. Sen passade vi på att knalla en sväng med Molly så hon fick röra på sig också.
Vi var inte alls där så jättelänge, utan stannade till hos Teddy en liten stund på vägen hem. Tror att Teddy blev trötta på att ha mamma och lillasyster på besök sådär en vanlig Tisdagkväll. Så till slut körde han ut oss. Snäll son jag har. hahaha

Nu sitter jag i alla fall och halvsover framför datorn. Tänkte dra ihop lite kaffe innan jag knyter mig.
Nu blir det godnatt från mig här. Hoppas ni haft en bra kväll och att ni får en god natts sömn.

Sov gott alla...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: