carinag.blogg.se

VÄNTAR PÅ MILJONEN!!

Det var längesen jag sov så mycket som jag gjort idag. Men det behövdes verkligen, jag börjar redan känna mig på bättringsvägen även om jag fortfarande är rejält förkyld. Kanske jag orkar göra lite av allt det jag planerat för dagen, åtminstone det som inte kräver utgång. Det tror jag inte att jag klarar. :( 

Igår när vi var ute passade jag på att köpa en lott. Det är något jag aldrig gör annars. Men det är ju som de säger, man har så klart ingen chans att vinna om man inte satsar någonting. hahaha
Men eftersom jag mådde som jag gjorde när vi kom hem orkade jag ingenting annat än det nödvändigaste, så lotten blev liggandes. Vilken tur, för nu känner jag absolut för att skrapa lite. Så vi får väl se om jag får en tidig julklapp. :) :) 

och nu ... kaffe och lott ......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: