carinag.blogg.se

TILLBAKA TILL KRÅNGEL!!

Då är jag tillbaka på ruta 1 igen. Nu måste jag skrivas in på AF på nytt för att mina A-kassedagar är på väg att ta slut, nu skall försäkringskassan ta vid. Och ja, det måste jag göra idag utan någon handläggare. "Det är bara" att knalla upp på AF och skriva in sig. Inga konstigheter alls ... tycker de i alla fall. Vem har sagt att det skall vara lätt att vara arbetslös. SUCK......
Jag har en handlingsplan som sträcker sig ända tills 31/1-2014, men kan givetvis inte använda mig av den tidsplanen eftersom jag bara har 7 dagar kvar att stämpla. Och egentligen visste jag allt det här när jag ringde AF idag. Men när jag väl pratade med damen i andra änden av luren, så fick jag plötsligt sådan ågren av att börja om på nytt igen. Mitt eget fel att jag inte förberedde mig lite mer mentalt för detta. Men nu är det som det är, jag får väl ge mig iväg dit nu då......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: