carinag.blogg.se

SNART UT!!

Nu är man riktigt vaken och pigg. Har både duschat och fått på mig kläder. Nu väntar jag bara på att Dessi skall bli klar sen bär det iväg för shopping, läkarbesök och sen lite mer shopping. :) :) Och vet ni, jag har lyckats lura med mig Teddy ... utan att han vet om att det är jag. Så klart tror han att han kom på den bästa idén. Vi håller väl det hemligt för honom, eller hur??

Lite datajobb hann jag med i morse trots mina trötta ögon. Så jag har inte jättedåligt samvete när jag sticker hemifrån så pass tidigt. Och nu inför jul lär det bli lite mer sådär att jag måste iväg och fixa saker och ting.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Jag kan läsa din blogg igen, har inte kunnat det på de närmsta dagarna. :(

Har nu tagit igen det i alla fall, läst ALLA inlägg som jag missat. Får sådan abstinens när jag inte kan följa de blogga som jag alltid läser. :( Men nu är jag tillbaka i rutinerna igen. :) :) :)


Ja, Teddy är verkligen lättlurad ibland. Lovar, skall ingenting säga till honom. ;) Hehehe

Svar: Kul att ha dig tillbaka. Så är det här också om jag missar någon blogg som jag följer, rena abstinensen. hahaha



Vad bra att ha någon som kan hålla hemligheter. hihi
Carina G.