carinag.blogg.se

SMARRIG JORDGUBBSTÅRTA!!

Nu tänkte jag göra en kort godnatthälsning ... lite senare än vanligt. :) 

Hela dagen gick jag omkring och var så supersugen på jordgubbstårta. Lite förvånande, det är ju inte varje dag precis man går omkring och drömmer om just jordbuggstårta hahaha. Så ikväll slog vi till och gjorde en tårta till kvällsfikat. Sååå gott det var. :) 
Fira? Alltså, vi skulle ju kunna fira att Alexander blev 7 månader idag och att han dessutom har namnsdag. Men förutom det så kände jag bara för att äta något riktigt sliskigt onyttigt och gott. Så ja, det var ett himmelrike ikväll. :) :) 

Nu kastar jag mig i sängen. I morgon blir det lika tidigt som vanligt. Men för att vara på den säkra sidan att jag verkligen kommer upp innan 7 så ställer jag klockan.

Godnatt och sov så gott. Ha en riktigt skön och god natt. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: