carinag.blogg.se

REGNIG VINTER!!

Gooodmooorgon igen...
Japp, jag somnade om och sov jättegott ... i tre hela timmar. Nåja, det är bättre än ingenting. Det tråkiga är att man vaknar till smattret mot rutan av att det regnar. Inget kul alls.
Alltså, den här vintern har varit minst sagt lite märklig. Okej, att det inte varit någon snö. Men så här varmt har det väl aldrig varit i slutet på December, eller? Jag menar, 10 +grader är väl lite konstigt i alla fall??
OM vi nu skulle få någon vinter och snö, så kan jag nästan sätta mig i backen på att det blir i Februari och att det blir en riktig vargavinter. Blä, då blir det väl ingen sommar att prata om 2014.
Ja, ja, det återstår väl att se nästa år.

Nu skall jag i alla fall ånyo ha mitt morgonkaffe och piggna till. Den här gången blir jag säkert riktigt pigg. Ögonen har ju till och med öppnat sig självmant. hahaha
Sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda. Hörs sen folket.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: