carinag.blogg.se

POLAREXPRESSEN!!

Visst var det nu jag skulle ha ett lite nyare filmtips?? Det skulle egentligen förberedas redan igår, men både då och idag har det varit fullt upp. Var ju iväg på en shoppingrunda med Dessi idag och hann inte med vad jag skulle med bloggen. Ja, så blir det ibland. Men vet ni vad? Jag kör en gammal goding den här veckan också, både för gammal som ung. Detta är en jättebra film som jag är övertygad om att många av er redan sett. Vare sig ni har sett den tidigare eller har missat den, så är filmen helt klart värd att nämnas ... speciellt nu i juletidet. :) :) 
Det handlar alltså om ingen mindre än "polarexpressen". Ja, det är ju ingen drama, skräckis, ingen direkt kärleksfilm. Men för de lite yngre och för oss äldre som fortfarande har barnasinnet kvar är detta en riktigt sevärd film.

Så ta plats i tåget i denna fantastiska film som tar dig hela vägen till ...... Nordpolen.

Med detta lilla klipp säger jag godnatt.
Återkommer i morgon och delar med mig lite av dagens härliga shopping och kvällens underbara samtal. Det vill ni inte missa.
Sov gott och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: