carinag.blogg.se

MORGONHÄLSNING MED GÅRDAGENS MIDDAG!!

Vaknade alldeles för tidigt. Känner redan nu att jag antagligen kommer hamna i siesta någon gång under dagen. :) Jag är riktigt trött men kan inte somna om.

Vi hade i alla fall en mysig kväll igårkväll, och det blev inte alltför sent. Dessi stod för middagen och som vanligt, när man inte behöver laga maten själv, smakade det super.
Och som de flesta kvällar så slocknade jag framför TV'n, antagligen därför jag vaknade så tidigt idag. Men ja, jag tar väl igen det sen kan jag tänka mig.

Nu skall jag i alla fall dricka en kopp morgonkaffe och sitta och halvsova framför datorn en stund, får se om jag piggnar till av det.

Ha en fantastisk dag idag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: