carinag.blogg.se

MITT NYA KYLSKÅP!!

Alltså, det är inte alla som bokstavligt kan säga att de suttit och tagit en fika i kylen. Men ja, det kan jag. hahaha
Snacka om att vårt kylskåp är smockat, det är så fullt att vi nu har börjat använda balkongen. Tur det är kallt ute.

Nu är jag i alla fall redo för alla mina "måsten" idag. Känner mig riktigt pigg på att ta itu med allt. Först trodde jag att planerna skulle grusas återigen när Beatrice ringde och sa att hon missat bussen. Men det visade sig att jag inte behövde ge mig iväg ännu, det löste sig ändå. För ut skall jag ju så småningom, måste till PJ och ordna sista pappret till min A-kassa så att även de blir nöjda. :) 

Nu blir det först lite jobbsök, kryddar det med en kopp kaffe så går det nog lite smidigare. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: