carinag.blogg.se

KVÄLLEN INNAN JULAFTON!!

Vad hände nu? Sista dagen innan julafton är alltså slut. Nu kan man faktiskt gå och lägga sig precis när som helst ... bara för att vakna upp till självaste JULAFTON.
Allt är förberett och klart. I morgon bitti samlas vi för att äta gemensam frukost. Ja visst låter det konstigt? Men trots att vi bor under samma tak så äter vi väldigt sällan frukost tillsammans. Och i morgon hoppas jag dessutom att även Teddy kommer upp på morgonen och joinar oss. :) :) 

Idag är det ju Måndag och ett filmtips skulle kommit upp nu ikväll. Den här veckan blir lite annorlunda. Med tanke på julafton, nyårsafton och allt däremellan med bland annat planeringar och undanröj, så kommer både filmtipset ikväll och Onsdagens boktips att utebli. Jag hinner helt enkelt inte med det. Det tar en del tid att sitta och planera in och leta fram material osv. till filmer och böcker. Så därför valjde jag istället att hoppa det den här veckan. Jag ber om ursäkt till er som gillar just dessa inlägg. Nästa vecka blir det dock bättre. Förhoppningsvis har jag hunnit med att planera in lite i förväg. :) 

Nu har jag stängt in mig i mitt rum för lite egentid. Ja, lite sällskap har jag så klart ...... av superhärliga filmen på kanal 5 och ett glas baylis. Japp, nu varvar jag ner lite i väntan på julafton.

Jag säger godnatt nu. Hoppas ni har haft en bra dag idag och att ni får en ordentligt god natts sömn så ni orkar med morgondagen.
Sov gott alla och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: