carinag.blogg.se

JULBAKSINSPIRATION!!

Då har vi suttit och förberett lite inför mitt årliga julbak. Skall iväg och handla om ett litet tag, väntar bara hem Beatrice från skolan först.
Jag älskar att hålla på med julstöket ... och speciellt julbaket. Det är visserligen inte riktigt samma som när barnen var små, de är inte längre så intresserade. Så som vanligt de senaste åren blir det väl jag som står med det själv, kanske att jag har tur och får med mig Beatrice förstås. I år blir det så klart lite annorlunda, eftersom vi har både Dessi och Alexander här. Vem vet, kanske Dessi också ställer sig och håller på ... vi får se. Däremot tror jag inte att Alexander har så stor nytta av det detta året, men nästa så ...... :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: