carinag.blogg.se

JULAFTON ÄR HÄR!!

Somnade som en sten igår MEN ...... har vaknat hur många gånger som helst inatt.
När jag var yngre och vaknade så var det helt klart för att jag, som alla barn, var spänd inför julafton. Lite så är det fortfarande trots min ålder. Men samtidigt känns det något jobbigt eftersom vi inte är fulltaliga det här året. Och jag kan väl erkänna att jag mår lite si sådär. Inget att oroa sig för, det kommer att släppa. Men just nu vid den här tidiga timmen, när jag sitter här ensam, kan inte tankarna sluta snurra för hur det var tidigare år när julen var på intågande. Och ja, jag saknar familjens jular.

Idag kommer det att bli något segare här på bloggen. Jag antar att även ni kommer att ha fullt upp så ni inte hinner kika in här. Och det är så det skall vara en dag som denna, när nära och kära samlas, äter gott, tittar på Kalle Anka och öppnar paket. Då skall man INTE sitta med mobilen i högsta hugg och vänta på uppdateringar. :) :) 

Så jag vill redan nu passa på att önska alla en superhärlig julafton, med mycket skratt, mat och trivsel.
Själv skall jag nu dricka ytterligare en kopp kaffe, har redan druckit en kopp men tror det kan slinka ner några klunkar till. :) 
Vid 12-snåret börjar våra gäster droppa in och efter det blir det uppdateringar i mån av tid.

Jag önskar alla en riktigt GOD JUL. Var rädda om er och varandra och ta vara på dagen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Gubben
skriven :

Idag kommer det vara julfirande som gäller! Givetvis kalle klockan 15,00.
God Jul !!

Svar: Ja, Kalle är stående ... får inte missas. God jul ... ha en riktigt bra dag. :)
Carina G.