carinag.blogg.se

HAR VARIT OCH HÄLSAT PÅ TOMTEN!!

Jag hade inte bara EN pojke med mig i affären, jag hade TVÅ. Japp, när far och son sätter igång då är det ingen hejd på de. hahaha
Jag vet inte vem av de som hade roligast, men båda två skrattade i alla fall gott åt alla leksakerna. :) :) 

Skönt var det i alla fall att komma hem och in i värmen. Det är riktigt ruggigt kallt ute. Så det var en himla tur att Dennis mötte upp oss med bilen, det vete tusan om jag klarat av att gå hem i denna kyla med alla påsar. Men nu är vi åtminstone klädda för julbaket till helgen. Dessi börjar redan ikväll med lussebullsbak. Så i morgon tidigt, tidigt parkerar vi oss i soffan med bullar, pepparkakor och varm choklad. Mums.

Och så klart så var ju tomten också på besök i affären. Visst måste man hälsa på honom, när han tar sig tid att åka hela vägen från nordpolen. :) :) 






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: