carinag.blogg.se

GODMORGON OCH GODNATT!!

Sitter här och funderar på varför man är så dum att man kliver upp på morgonen, lagar kaffe och sätter sig att dricka det ... när man är så trött att inte ögonen vill vara öppna än, och när man inte ens behöver, jag har ju ingen tid att passa precis. :) 
Men som den datanörd jag är, måste jag ändå kika in hit för att säga godmorgon. Tänker dricka mitt kaffe, eftersom jag nu lagt tid på att laga det. Sen blir det raka vägen till sängen igen.

Många av er har säkert en massa förberedelser inför nyår. Själv skall jag försöka hinna in om systemet och inhandla min årliga champagne. Det är inte alldeles, alldeles nödvändigt. Så hinner jag inte, så spelar det inte så stor roll. Men faktum är att av alla alkoholhaltiga drycker, så är champagne en av favoriterna. Dock dricker jag det bara till nyår, så ja ni kan ju tänka er hur ofta jag dricker. :) :) Det är kanske därför jag ser fram mot nyår så mycket. I år har jag varken Affe eller Beatrice hos mig. Och om jag får tro Teddy har jag inte honom här heller den dagen, tror han skall fira med flickvännen i Svedala. Så det blir väldigt lugnt och stilla här hemma.

Så, nu har jag babblat bort en stund ... och kaffet är uppdrucket. Jag säger godnatt igen och går och kramar kudden en stund till.
Jag hoppas i alla fall att ni får en fantastisk dag och glöm inte att vara rädda om er där ute.
Till er som stiger upp nu säger jag

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: