carinag.blogg.se

FILM IDAG!!

Trots almanackans röda dag har jag ändå varit liiite flitig. Satt faktiskt och betalade räkningar i förmiddags och tagit 2% av disken innan energin tog slut hahaha, så en del nyttiga saker har jag ju faktiskt hittat på med.
Nu har jag gjort mig en liten filmlista, är man tokig då? Är inte den ena filmen bra, fungerar det säkert med nästa. Så jag har plan B också hihi.
I alla fall, nu blir det ryggläge, fjärrkontrollen vid min sida och bara slapp, slapp, slapp.

Det var ju meningen att jag skulle iväg till affären och handla en del. Men vid närmare eftertanke så tror jag att jag struntar i det. Det känns som att det skulle vara helt okej med en slappedag till. Eller vad säger ni? Det är ju trots allt "Söndag" idag. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecca&Mathias
skriven :

Låter som en fullspäckad dag och hoppas allting går bra! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Tack. Hoppas ni också får en härlig dag. :)
Carina G.