carinag.blogg.se

DAGEN EFTER ... !!

Hallooo allihopa.
Sovmorgon de lux. Vaknade inte förrän 9. Dock kom jag inte i säng förrän bortåt 3-tiden, så det är kanske inte så konstigt att jag sovit så länge.
Jag skrev ju igår att jag skulle uppdatera i mån av tid. Men ja, det fanns liksom aldrig någon direkt lucka för det. Det gick i ett kör från det att gästerna anlände tills de sista gick vid midnatt. När kvällen väl var över så hällde jag upp min årliga och efterlängtade Irish Coffee.

Vi hade i alla fall en superhärlig julafton med mycket julklappar, skratt, spel och massa god mat. Jag visar väl lite mer sen. Men nu först måste jag få vakna till liv med min stora balja kaffe.

Jag hoppas ni också haft en mysig julafton. Idag skall ni passa på att bara "vara", mysa, och absolut inte göra alltför mycket. Ha det bra så länge och var rädda om er, så hörs vi om ett litet tag igen.

GODMORGON

 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: