carinag.blogg.se

BARA JAG OCH LILLEMAN!!

Då har det blivit lite bankärenden gjorda så lite flitig har jag allt varit. :) 

Det blev lite ändringar i dagens planer. Dennis kom på att han kunde ta bilen till Helsingborg i alla fall, så nu är det bara jag och lilleman hemma. Så nu skall lilla charmtrollet bli ordentligt bortskämd av farmor hahaha. Det är väl det en farmor är till för? :) 
Han slocknade som en fura tidigare när han fått lite gröt. Och då tänkte jag så klart passa på att slå in julklappar. Men det blev lite annat som kom i vägen och sen var det lite bankaffärer. Och precis när jag var klar och skulle gå på inslagningen kände lillpysen att nu skulle man vakna och låta farmor veta att hon inte alls skulle få tid till det. hahaha
Ja, ja, han får väl helt enkelt vara med och slå in lite klappar då...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: