carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN MORGON!!

Alltså, kan man vakna mer än vad jag gör per natt? Så jobbigt. Jag har vaknat en gång i timmen, bara precis vaknat till, gått på toaletten, ut på balkongen en sväng, sen somnat om igen. Jag har inte ens haft mardrömmar, så jag vet inte varför jag vaknar som jag gör. Hmmm, kan det vara övergångsåldern som spökar?? Märkligt, för jag är hur pigg som helst nu ändå.

Och det är tur att jag är så pigg som jag är, för idag måste jag nog ta tag i dagen. I två dagar har jag rört mig mellan datorn och sängen, inte gjort något vettigt alls. Så idag blir det en sväng till affären och uträtta lite ärenden. Vem vet, kanske även en sväng till IKEA. :) :) 

Men nu först blir det så klart ...... kaffe, kaffe, kaffe. :) 

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: