carinag.blogg.se

VILL OCKSÅ SOVA SNART!!

Då hörs vi för sista gången idag.

Har haft besök av lilla barnbarnet nästan hela dagen idag, så så härligt. :) Älskar att nosa på det lilla trynet, han är så go. Tror Beatrice håller med mig, han är ju trots allt fasters lilla goding. :) :) 

Nu ligger han dock i sin vagn och snarkar så det ekar hahaha. Konstigt att man blir trött då, eller? Jag känner att jag också när som helst skulle kunna lägga mig ner och snarka bort några timmar. :) 
Beatrice har i alla fall gått och lagt sig redan. och ja, det är väl vad jag skall göra snart också när mina gäster gått. Men först blir det en andra kopp kaffe på balkongen, så maten verkligen får sjunka ner ordentligt.

Ha en fortsatt skön kväll och en god natts sömn.
Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: