carinag.blogg.se

VILKEN SJUSOVARE!!

Är det nu man skall kalla mig för sjusovare? Alltså, jag vaknade halv 10. Så länge tror jag aldrig att jag sovit någon gång. :) 
Jag känner mig riktigt utvilad. Enda nackdelen är att mitt jobbsök kommer lite i efterkälke. Men det kan helt enkelt inte hjälpas, jag behövde tydligen sova ut. :) :) 

När jag vaknade var Beatrice i full gång med tvättsortering. Jag är ju inte direkt van vid att här är sådan aktivitet på morgonen, kroppen fick något av en aktivitetschock. :) :) 
Men jag skall nog kunna få i mig mitt morgonkaffe i lugn och ro ändå.
Och eftersom jag nu missade besöket hos Pia igår, sticker jag dit idag så fort jag vaknat till liv. Idag tar vi inga omvägar, det blir raka vägen från mig till henne. Tar inga risker så att planerna blir omkullkastade. hahaha

Ha en bra dag och var rädda om er.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: