carinag.blogg.se

VÅRT NYA KONTOR!!

Fick världens beröm idag om min blogg, och blev så klart superglad.
Jag har ju redan tidigare berättat om hur kul jag tycker det är att skriva. Men när någon sen skriver och tycker att jag har en blogg med bra underhållning + recept, eller annat som folk tycker är roligt, då blir jag riktigt glad och blir ännu mer fast besluten att hitta på saker på bloggen som blir uppskattade. :) :) 

Och på tal om något helt annat.
Idag har Dennis ordnat med ett ordentligt hemmakontor på min balkong. Till saken hör att jag har en väldigt väldigt liten balkong. hahaha.
Att han lyckats få plats med både två extra bord, sladdar, datamus. För att inta tala om kaffekoppar, mobiltelefoner m.m. Ja, det är ganska fantastiskt. hahaha

Så just nu jobbas det för fulla muggar här hemma, på vårt nya kontor. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Amen ge upp !! Nu går det la lite för långt ..

Svar: Hahaha
Carina G.