carinag.blogg.se

VAKNADE LÅNGT INNAN TUPPEN!!

Godmorgon alla söta.

Idag är det en riktig piggelin som sitter och skriver.
Igårkväll när jag och Beatrice kom hem satte jag mig som vanligt vid datorn. Efter en kvart började ögonen gå i kors. Tro det eller ej, men jag var i säng innan 23. Och jag tror minsann att jag somnade på två röda, vet inte när det hände sist. :) :) 
Och det sköna är att jag vaknade tidigt och har redan hunnit duscha. Det känns som det här blir en BRA förmiddag med jobbsök.
Om det går som jag vill så tänkte jag att vi kanske skulle utnyttja våra sommarkort lite idag, åka runt och se oss omkring. Och ja, naturligtvis utanför Malmös gränser. :) 
Tror ni jag klarar av att vara ifrån min dator? Måste ju säga att jag hade lite abstinens i helgen när vi var iväg så många timmar. hahaha

Men vi får se hur det blir. Mycket hinner hända här hemma från en timme till en annan. Nu skall jag först dricka mitt morgonkaffe och mysa i min ensamhet.

Ha en härlig dag alla och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: