carinag.blogg.se

VAD HÄNDER IDAG DÅ?!!

Idag börjar vi med en stor balja kaffe och en titt på när Dennis städar köket. Härlig underhållning måste jag säga, alltid trevligt när andra jobbar. :) Kaffet var ju dessutom klart när jag vaknade, riktigt skönt faktiskt.
Ja, jag vaknade ju ganska sent idag, så både Dennis och Alexander var vakna och i farten. Men jag klagar inte, jag fick ju kaffet serverat och en charmör som bara skrattar hela tiden. Vad mer kan man begära? hahaha

När jag mornat klart mig får vi nog se till att Dessi också vaknar. För idag tänkte vi besöka en hälsomässa som hålls här i Malmö nu i helgen.
Oj vad jag ser fram mot det, jag som älskar allt som har med healing, seanser och spådomar mm att göra.

Men nu skall jag först dricka mitt morgonkaffe och njuta av denna härliga Lördagmorgon.

Hoppas ni får en lika skön Lördag som mig. Njut av denna dag och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Vilken härlig morgon du haft då :)

Va kul, jag älskar spådom. Hoppas ni får en bra dag :)

Svar: Tack Frida. Vi har haft en superrolig dag. Jag blev så till mig att jag själv kommer att ha en seans snart här hemma. :)
Carina G.