carinag.blogg.se

SOLIG OCH KRAMGO MORGONHÄLSNING!!

Idag är jag riktigt trött trots att jag vaknade INNAN klockan ringde. Tror det får bli lite kallt vatten i fejjan så ögonen kan öppnas. :) Men solen skiner utanför och jag känner att det här blir en bra dag. Så det går nog snabbt att vakna till liv.

Idag är det åter igen dax för ett Ikeabesök och fika med glada gänget.
Tidigare tänkte jag att när det var dax igen att träffas kunde jag och Beatrice samtidigt inhandla det hon skulle ha på sitt rum, hon skall ju byta ut och fräscha upp sin inredning. Men vi har ju inte ens börjat med ommöblering och kollat på vad som behövs och om/var det får plats, så vi får väl strunta i det idag då. Ja, ja, det kommer väl fler dagar. :) 

Jag skall i alla fall dricka mitt morgonkaffe nu. Och sen blir det till att göra vid sig så jag är klar när det är dax, vill ju inte behövs springa till bussen. :) 

Hoppas ni får en bra dag och tar vara på solen. Och framför allt, ta hand om er och varandra.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: