carinag.blogg.se

SLUT FÖR IDAG!!

Lång dag har plötsligt blivit till kväll. Puh säger jag bara. Snacka om mycket kaffedrickande idag.
Och idag har det blivit riktigt slarvigt med maten, varken jag eller Beatrice har känt av någon direkt hunger, så det blev bara lite kräm när vi kom hem. Det är ju kanske inte så konstigt, med alla dessa kakor vi har tryckt i oss. :) :) 

Ja, kvällen avslutades ju hos Dennis och Dessi, alltid lika trevligt att träffas. Och JA, lika trevligt att träffa Dennis och Dessi som att träffa Alexander hahaha.
När vi befann oss där började det regna. Men som tur var blev det uppehåll innan vi stack, så vi slapp bli dyblöta. Nu gjorde det ju egentligen ingenting. Gullig som Dennis är så fick vi skjuts hem. :) 

Nu sitter jag och skall snart dricka lite mer kaffe innan jag går och lägger mig. Fast tänkte faktiskt fuska till det lite och ta mig en kopp kappuccino istället. Och som om jag inte hade fått nog av Pias tjatter när jag var där, så var jag tvungen att slå henne en signal och tjattra lite till hahaha. Så det är det vi sysslar med just nu.

Nu säger jag godnatt till alla där ute. Hoppas ni haft en trevlig kväll, trots eventuella regnskurar och åska. :) 
Natti natti och sov så gott.

Hos Pia




Hos Dennis och Dessi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: