carinag.blogg.se

SKULLE BLI BILDER FRÅN HIGH CHAPARRAL!!

Man skall alltså INTE hålla på med digitala bilder när man är trött.
När vi var på High Chaparral togs det ju massor av bilder, tror jag tog närmare 200. En del dåliga, men en hel del som var riktigt roliga och jag skrattade gott när jag såg vissa bilder. Och vad tror ni jag gör? Satt här nu för en stund sedan och skulle kolla vilka bilder som skulle in på bloggen. Istället för att kolla en och en och sen klicka på lägga till bilder, så tar jag ALLA bilderna från High Chaparall och klickar på delete. Smart, eller?? Så nu har jag inga bilder alls kvar från den dagen.
Jag är riktigt arg på mig själv just nu, gaaahhh.
Som sagt, sådant skall man inte hålla på med när man är trött. :( 

Jag hittade lite överblivet spill som tagits med mobilen. Tror en del har lagts in under tiden jag bloggade från High Chaparral. Men eftersom jag inte gillar att publicera inlägg utan bilder, så bjuder jag på dessa en gång till.

Nu skall jag sitta och irritera mig lite till på det, innan jag börjar kolla på bilderna från Ölands djurpark. Så får vi hoppas att jag inte gör samma misstag igen. :) :) Får väl dricka en stor balja kaffe till så jag vaknar till liv ordentligt och gör rätt ...... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: